det börjar vankas sommar banne mig

Heloo
ÅH GUD VAD JAG ÄLSKAR SOLEN! Har suttit ute i flera timmar och förstår egentligen inte vad jag gör i detta bajsland ibland alltså. Tänk att få ha sånt här varje dag, ÅRET OM. Men nu sitter man och steker de dagar dt väl är sol.. Men men, vet ju att jag ändå inte kommer bo kvar i tråkSverige i hela mitt liv. ;)
Har gjort dt dåliga beslutet att börja läsa Eclipse igen. Men kommer ju fanimig knappt ihåg vad som händer i boken. Man kommer ju ihåg slutet och de "viktiga" delarna, men de andra 600 sidorna har jag knappt ngt minne av.. Såååå, har tänk o läsa ut den innan biopremiären. Fast är ju på sida 150 (av typ 700 ) så vi får se hur dt går, men började läsa igår så dt går nog bra.. I know, I'm a nerd (fast dt är ju typ 3/4 av den kvinnliga befolkningen i världen också, så kanske inte är så nerdig ändå)...
Kollade på gamla bilder från vittra, håller också på att ladda upp videos därifrån just nu.. Men här får ni lite smakprov från typ ett år sen:
Ja, dt fick avsluta inlägget, datan är så seg så pallar inte ladda upp fler nu.. Menmen, lite smakprov från fb videorna fick ni, iallafall från samma dag..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0