Första söndagen på lovet

HEllu
Vaknade för ett tag sedan. HAr sedan dess ätit donken frukost/lunch och ah typ nördat mig framför datan och läst.. Javenne riktigt vad jag ska göra idag. Eve ville grilla.. men med tanke på att dt spöregnar ute så känns dt inte så säkert... Men vem vet, dt kanske klarnar.
Igår då.. Då hade vi som sagt gäster. Bekanta from the past om ni fattar. Mamma var typ bästis med mammam i den familjen så vi har typ växt upp tillsammans. Men dock så är det äldsta barnet där typ 13, men ja hade kul ändå. Mamman och pappan är coola så ja satt mkt med de "vuxna". MEN, såklart så var jag ju lite nördig när England- USA matchen började. Fan er England.. Alla bra lag har överrakat till det sämre. Matchen slutade liksom 1-1..
Menmen, får se vad jag gör idag.. Måste röra lite på mig iaf.
Dessa två låtar kommer bli sommarens dans- plågor.. Enjoy!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0