GRATTIS KAROLINA Danilczuk

Hello
Skrev inte igår.. orkade inte faktiskt.. x)
Igår iallafall så jobbade jag och sen så satt jag och bror och kollade på första och andra vm- matchen. Sen så smsade jag lite flickor om de ville komma hem till mig. Så dt slutade med att Sofie, Engla och Jossi kom hit. Vi kollade på Italien matchen och sen på Pritty Woman (jossi hade inte sett den(!!!!)).
Imorse gick jag och engla upp tidigt för att jobba. Lämnade Sofie och Jossi hemma för att sova.. Jobbet gick bra, vi bakade. Så nu är jag hemma och sitter o kollar på Dirty dancing med flickorna. Vi ska snart fixa iordning oss för att sen åka in till stan och köpa en present till karro (hoppas inte du ser detta nu bara karro). Klockan halv 6 ska vi äta med ett gäng och fira henns. GRATTIS btw!! Sååååå, nu ska jag ge min precious data till Jossi.. See yah!
Jag och Karro dagen innan skolavslutningen..
xoxo

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hahaha gumman klart jag läser din blogg! :D Ni behöver verkligen inte. <333

2010-06-15 @ 14:11:32
URL: http://karolliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0