If you got the money

Hellu
Har precis kollat på 3 st avsnitt av Desperate Housewifes. De senaste for that matter.. Gillar fortfarande dt, dt måste ja erkänna. Vem gillar inte lite drama?
Innan dt så slutförde jag alla uppgifter jag hade o göra. Hade riktigt ont i ryggen efter att ha rensat hela tomten från maskrosor.. Och dt var många må ja säga.. Plus så skulle ja ju rensa annat ogräs där bilen står, vilket inte var det roligaste ... Så, resultatet av denna dag är iaf pengar och ryggont. Synd bara att pengarna inte går till mig.. But its for a good cause right? Ska försöka få mamma att ge mig lite xtra också, så ja blir nog inte helt pank after all..
JUSTE, glömde att berätta. Min ven Aaron har skaffat blogg.. Jossi gav hnm idén igår och Ja hjälpte hnm på skype igår kväll att fixa lite. Så får se hur länge den bloggen håller. Men just nu ser dt ut att gå bra. Tre inlägg på en dag, bra gjort ;) Här kan ni iaf klicka er in på hans blogg..
Såå, vad ska jag göra nu då? Ska nog först gå ner till köket o se ifall maten är klar snart.. Starving over here.. Har knappt ätit någe idag, bara awesome lunch (leftovers från i lördags då vi grillade kyckling..mmmm!), men annars typ inget mer. Bara ofc lite icecoffee. Menmen, nu ska jag som sagt gå ner o kolla va mamsen gör, förhoppningsvis mat. Sen MÅSTE jag börja skriva lite på naturkunskapen. Labbrapporten ska ju in på fredag o med min jävla fart så kommer ja aldrig hinna skriva klart den itid om ja inte börjar nu..
Jag gillar inte sånna här längre. Som om ja ngnsin gjort dt
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0