ja må hon leva..

Hellu
Hemma från stan nu.. Som jag har varit i typ en timme, menmen.. Hade det jätte trevligt på Shanghai som restaurangen hette. Vi var ett ganska så stort gäng som åt och firade Karro. I slutet då vi var som flest så var vi kanske 15 st. Så dt va kuuul. Är lite sorgligt att veta att man kanske inte kommer se många av dem på resten av sommarn.. Kontakt kommer man ju ha, men att ses är en annan sak. Åker ju på onsdag/ torsdag nästa vecka till underbara dalarna och kommer vara där i jag vet inte hur länge. Antingen en vecka eller två, vi får se. Eve hänger ju också med, najs! Hon var ju med förra året , och ones u been in dalarna u're in love. Såååå hon hänger med, hur länge vet jag inte.. Men som sagt, vi får se..
Nu ska jag fortsätta kolla på Brasilien matchen. Och sen så blire sängen, ska ju jobba imorrn också.. Längtar tills sommarlovet börjar på riktigt..
Bild från förra sommaren i Larsbo med eve..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0