Mina coola lärare genom åren

Först kommer ju såklart Ceasar från vittra som är den första läraren som har varit bra på musik.. Cesar Vidal och hans The Ceasars
Nu på gymnasiet har jag fått en lärare som sjunger som en gud.. seriöst.. är dt bara jag som tycker dt? Daniel Groth och sitt band Broken Til I die.
Lost in you
Read your body right
Nästa lärare är min nuvarande musiklärare, dock så har ju inte jag musik i skolan, men man ser ju hnm varje torsdag ochhan verkar vara en riktig rolig prick xp Brian kramer heter han iaf. Hittar inte riktigt ngn bra video på youtube
You don't know how lucky you are

Har massa andra lärare på IKG som också äger på ngt instrument.. Men de har inge band.. SÅ det där får räcka for now.. See yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0