Ready for tomorrow

Hellu
Sitter här i rummet, lite halv seg med Millan framför mig som provar massa av mina klänningar. Vi har ju nämligen avslutning imorrn.. YES!!! Hon hade en klänning, men blev lite osäker på ifall hon ville ha den. Så nu står hon o rotar i min garderob, och som hon precis sa; "Ja plockar fram allt i din garderob stackare.. Men ibland krävs dt ngn annan för att komma ihåg alla plagg man har." Så rätt, så rätt.. Såå ah.. Hittade precis min outfit tills imorrn, så jag är lycklig nu. Har stått hela kvällen och provat massa olika saker. Vill inte ha vanliga kläder på mig, men vill inte ha ngt super uppklätt heller. Så jag tog en gammal Gina klänning och ett linne och voila! Mixade ihop en two- pieces klänning. En vanlig klänning, med min touch på. Super! Så.. ah. ^^ Lovar att ta kort på oss imorrn. Så ni får se liksom..
Menmen, nu ska jag hjälpa henne lite och sen måste vi hoppa i bedd o få våran beauty- sleep. Vi köpte ju ansikts masker som vi hade på oss för ett tag sedan. Vanilla facemask.. Prova den. Jag lovar, bästa upplevelsen på länge alltså.. xP
Sååå, natti natti!
Får bli en bild på kära Millan idag
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0