sweet dream on a beautiful nightbed

Hellu igen
Efter att jag skrev det senaste inlägget så somnade jag.. Var så sjukt trött.. Så ja sov i typ 2 timmar men vaknade när min underbara (host) bror plingde på när han kom hem. *pliiiiiiiiiiiiiiing* *dörren öppnas* "HALLÅÅÅ?!... HALLÅÅ?!" Vet inte riktigt vad som är hans problem.. han blev nog tappad som liten.. ;) Näe, men då vaknade jag iaf, och eftersom man inte riktigt kan somna om sådär under dan om man vaknat så gick jag upp. Btw, hade värsta konstiga drömmen.. Kommer inte riktigt ihåg nu, men jag var liksom vid medvetandet iaf den sista halvtimmen när jag sov. Och ah.. dt va skit konstigt.. Först var jag utomlands i ngn konstig lägenhet (som jag inte har varit i förut.. man brukar ju oftast ta ställen man har minnen av och kanske göra om lite.. men denna var verkligen helt ny..) och sen så gick jag och sjöng (vilket jag ägde på btw) och så var dt ett par som trodde jag var en kille så jag började brottas och typ halv slåss med tjejen men sen kom killen och skulle precis börja våldta mig.. och då vaknade jag av att melker som plingde på dörren. Så dt var väl tur i oturen antar jag. Tur att han väckte mig innan jag fick hemska bilder men otur att han väckte mig över huvudtaget.. Menmen..
Hur är dt egentligen med drömmar? Kan man vara drömma saker som händer i verkligheten? Jag menar absolut inte att jag kommer bli våldtagen nu.. Men som dt där med siffror.. Kanske, kanske inte..
Nu ska jag gå och duscha och sen ska min lillasyrra ha kalas.. Dt va länge sen man hade dt alltså.. ^^
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0