stop call me, stop call I dont wanna talk anymore

Helluhellu
Är uppe redan nu för Malin väckte mig för att få frukost. Hon och Jocke sov här nämligen.
Var ju i kallhäll igår. Dt var mycket mysigt faktiskt, men SJUKT mkt mygg. Hatar när de börjar komma fram och ska äta upp all bar kropp man brukar ha ute på sommarn. Men tror faktiskt inte att jag blev så biter igår trotts allt.. De svärmade sig runt Anna istället. Resten av kvällen var väl helt okej antar jag. Efter ngra timmar på vanliga stället där på klippan så ville tydligen alla dra till en FET- fest (som de sa) som var bara ngra minuter bort. Så vi som var där drog dit till den FETA festen istället... När vi kom dit så.. ja.. dt var bara folk från jakan, viksjö, kallhäll, barkarby osv. Så man kände igen ganska många bara för att man har växt upp i jakan kvarteren. Dt var lite av en fjortis fest också måste jag säga. Dt var ju många i min ålder och uppåt som verkade sköna o så.. Men dt var ju också många som kanske blev liiiiiite för fulla på typ 2 cider, hade liiiiiiite för mycket smink/ vax (för killar dårå) och sprang runt o försökte liiiiiiiite för mkt att strula med den närmaste personen. Menmen, såklart hängde jag ju bara med de coola (hoho), alltså där musiken var. Innan vi kom dit med jonte och johannes stora högtalare så var dt typ helt tyst.. Haha, låter lite kul om jag får vara ärlig. Meeeen, för att sammanfatta: vi träffade många som vi känt sen innan, anna sprang runt och flörtade med massa blatte pojkar (hoho, kanske pga att hon var liiiite för dragen hehe) och ah.. jag iaf var framförallt med de personer jag kände från innan, orkade inte gå runt o vara så social, stod lite här och var så fick folk komma till mig. xD
Tog inte så mkt kort igår, mitt mobilminne är fullt så ah.. Men tog ngra iaf:
Lily och hennes sexiga klackar
Snyggingarna Michelle och Lily
Söta Jossi
Oliver och Sara
Millan, Aaron, Jossi, Lily, Sara, Kim och Karro.. Gonna miss u guys.. Men kommer ju se de flesta under lovet, så så lätt blir de inte av med mig!
Efter vi hade varit i klassrummet och fikat och fått våra betyg så hade lärarna en liten uppvisning då Jay (engelska lärare), Daniel (svenska och religion) och Younes (spanska) spelade på olika instrument.
Malin, Anna, Malin och Payal
Tog inga fler igår, men tog ngra i onsdags då vi visade upp våra sketcher
Jack, yanis, Murre och Oliver.. Oliver var den gravida tonåringen, hoho
Pawel och Millans pojkvän christian spelade Beyonce (pawel) och lady gaga (christian).. Videon kommer nog ut på fejjan snart
Näe men nu hade jag inga fler bilder, men lägger ut lite fler när alla andra har lagt ut sina bilder.. Såååå, see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0