soooool

Hello folket
Ville verkligen inte gå upp imorse. Det stred verkligen emot att gå upp när alarmet gick igång vid halv 8. Som tur är så jobbar jag ju bara i ca en vecka till, seeen bär det som sagt av till härliga larsbo. Där börjar mitt sommarlov på riktigt. Känns ju inte riktigt än som att det har börjat, kan inte njuta riktigt än iaf, med de tidiga mornarna alltså. Menmen, vad ska man göra? Ja får ju pengar.
Just nu så har jag precis ätit och väntar in spanien matchen som är kl 4. Ska kanske ut och lägga mig i solen, lr nåt.. Bara göra ngt som fördriver tiden.. Och JUSTE! Tidigare så skrek min lillebror och hans kompis på mig utifrån att jag skulle komma ut och när jag kommer ut på altanen så ser jag ett av det sötaste jag NÅGONSIN har sett. Rakt framför oss så  står två små, säkert bara några dagar, rådjur barn, lr kid lr vad de heter. Alltså seriöst.. Har knappt sett något sötare. När de såg oss så gick de till deras mamma som var ngra meter bort, men sen kom det svåra.. Deras mamma började springa och hoppade över staketet som gränsar av våran och grannens tomt, men ungarna är ju så små, så de kan ju inte hoppa över. Och bara den synen att de står och skriker på sin mamma och verkligen inte kommer över staketet brakes my heart.. Såååå, jag gick och öppnade grinden. Först så var de lite nyfikna på mig och kom ändå ganska så nära, kanske 2meter. Men sen så sprang de iväg och gick en annan väg till deras mamma.
Typ såhär söta var de två rådjurskiden, iaf såhär små var de..
Sen så får ni lite bilder på mig..
Lekte lite med camen också..
Update: Har tagit lite tid att posta inlägget.. har gjort massa andra saker också.. så här får ni nyaste positionen jag sitter i nu..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0