Sommaren 2010

holahola
Ja skrev aldrig resultatet, 4-1 blev dt tillslut i Argentina- Syd Korea matchen.. Men det vet nog alla vid detta lag..
Guuuud vad jag längtar till sommaren alltså (även ifall det tekniskt sett är sommar nu), men som jag har sagt tidigare så känns det inte som sommarlov riktigt än.. Sommaren börjar när man kommer bort från stockholm. Sorry alla stockholmlovers, men jag tycker att våran huvudstad är riktigt tråkigt att vara i på sommarn. Men iofs så tycker jag nog så för att jag bor där. Det är där alla är.. Gillar inte pressen på att behöva göra massa saker. Att man måste åka till stan, gå på fester, träffa folk helt enkelt.. Nu låter det som om jag är JÄTTE tråkig och konstig. Men jag känner att man inte ska behöva ha den pressen, därför ÄLSKAR jag att vara i Dalarna. Där har man liksom inte mycket möjligheter, dt är bara: gå upp sent, äta frukost ute/ inne, gå ner till stranden och bada/sola (om dt e bra väder), äta lunch, gå tillbaka till stranden, vara där hela dan och sen hem för att äta middag, efter middag gör man ju lite olika saker. Men ni fattar vinken? Eftersom man är mitt ute i skogen, typ 15 min med bil till närmaste riktiga stad (30- 40 min med cykel, myyycket ojämn väg, uppförsbackar o sånt), så är man fast liksom. Och det är det BÄSTA som finns. Man har ju liksom kompisar där, så man är ju inte helt avskärmad från människor.
Javenne riktigt vart jag vill komma med detta inlägg.. men ville bara skriva lite..
Dagens låt:
Airplanes- B.O.B. feat. Hayley Williams & Eminem
xoxo

Kommentarer
Postat av: Aaron

It aint summer if I aint there

2010-06-18 @ 14:55:32
URL: http://wac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0