Sooommar, sommar o sool

Hello
Kom för typ en halvtimme sen hem från jobbet. Dt var en bra dag idag, gick väldigt fort dock. Vi var ute större delar av passet så dt kanske var därför tiden bara flög iväg. Att gå ut i solen med äldre, framförallt med dem som sitter i rullstol lr sitt/ligg stol, är som att ge en godis-påse full med godis till ett barn. Tänk dig att sitta inomhus hela dagarna, med otroligt få möjligheter att göra ngt alls egentligen, och sen så kommer det ngra ungdomar och tar ut dig i friska luften (som personalen där nästan ALDRIG har tid att göra). Det var en gubbe (favoriten btw) som sa till mig, när jag frågade hnm om hur han mådde nu på morgonen: "Jag mår bra. Det är nog för att ni är här." Därför går vi ut så ofta vi kan nu när det är soligt. Bara att höra ngn säga sådär så får dt ju en att vilja fortsätta jobba...
Just nu sitter jag med en is-kaffe och kollar match. Argentina- Syd Korea. Nu har spelet börjat i argentina, de behövde en liten övnings/ uppvärmnings match för att riktigt komma igång. Och det har de nu alltså. Och BTW(!!), vilket fult spel korea kör med. Som nu precis så drog en kille ner.. MÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!! hoho, mitt i meningen blire självmål av koreanerna. Så 1-0 till Argentina.. Skit i förra meningen, nu vill jag kolla match..
Tog lite bilder dock ^^, jag just nu alltså.
Hade på mig mina favvo byxor idag, los pantalones muy bien
Har glömt o visa mina naglar jag har haft den senaste veckan, har tippar.. satte på dem typ i lördags..
Matchens, so far, bästa spelare.. Carlos Tevez
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL IGEEEEEEEEEEEEEEN!!!! 2-0, argentina!! Gonzalo Higuain, bra!!
see yah!
xoxo

Kommentarer
Postat av: aqve

haha va? hänger inte meeed =) de är en vit s-shirt bara! <3

2010-06-17 @ 16:46:19
URL: http://aqve.blogg.se/
Postat av: aqve

haha ne man ska chansa :D jag vill börja jobba på erat jobb när jag kommer upp! YEAY! =)

2010-06-17 @ 17:39:41
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0