Nu? Du säger det... NU?!

Hello
Idag började dagen inte bra alltså.. Gick upp vanlig tid, alltså kl 8 som jag har gjort alla dagar denna vecka. Åkte till jobbet till 10, som jag har gjort alla dagar denna vecka. Redan när jag var på spånga station så anade jag att ngt var fel.. Smsade min teamledare om tiden vi började, inget svar.. Sket i att få svar och åkte till jobbet ändå. När jag kommer dit så är ingen i teamet där.. Fuck är min första tanke. Väntar, smsar chefen(inget svar), väntar, ringer (inget svar), väntar och sen efter typ en halvtimme går jag. Är riktigt pinsamt att sitta där och fråga runt om vissa vet ngt och inte veta ett piss.. Seeeeen, när jag precis skulle gå på bussen i jakan, dååååååå får jag ett sms där dt står: "var är ni, passet börjar nu." OCH DET SÄGER DU NU??! (kl 11). Du måste sätta på mobilen just DÅ? Menmen, pallade inte sumpa en dags lön (skulle vara en lång dag, slutade 3), så ja åkte tillbaka.. Och jag var inte glad på min chef, thats one thing thats sure.. Men resten av dagen var kul. Vi firade prinsess- bröllopet med tårta och musik med hela huset..
Nu sitter jag hemma och äter popcorn med papi. Har bara slappat och kollat lite tv sen jag kom hem.. Det var meningen att jag skulle åka till bredäng och fira Kim. Men det blir inte av, på grund av vädret. Dock så är dt ju jätte fint här i jakan just nu.. Men men.. Får sitta hemma ikväll också dårå.. Kanske kan locka hit ngn? Får se, får se..
Dagens låt:
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0