ledig dag

Hellyy
Back in sthlm again. Dt gick inte så bra för min brors lag idag när vi var i örebro idag. Dock så var ju själva matchen bra, de spelade bra första halvlek men sen i andra så tappade de och så tillslut blev dt straffar.. Måste säga att straffar i en match är ett av det mest nervracking som finns.. Gud vad nervös när man sitter och kollar på dt alltså.. Det var ju vinna eller försvinna denna match, så de andra vann med 3-4 i straffar. Sååååå, vi åkte dit (som tog 2 timmar) var där i typ 2 timmar och sen åkte vi hem igen.. Kanske liiiite onödigt.. men vad gör man? måste ju chansa liksom..
Såååå, ikväll då.. Har pratat med Malin så får se om dt blir ngt med henne.. annars får jag höra med ngn annan ^^ Orkar inte sitta inne an kväll till alltså..
Kollade precis lite på prinsess bröllopet, iaf när de stod där vid slottet.. Hon låter som en präst, seriöst.. "Nu står vi här... *paus*.... på denna underbara dag.. *paus*... då jag och daniel, min man.." och så vidare och så vidare.. Löjliga pauser liksom.. Menmen, hon såg väldigt lycklig ut.. Så grattis då..
Kollar just nu på "she's the man", awesome film! sååå see yah!
Tycker fortfarande att Daniel ser riktigt tråkig ut.. Iaf in public..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0