Hello, I'm Mrs Twister

Hellu
Har precis ätit middag. Pasta carbonara blidde dt.. Mycket gott.
Lovade ju att ja skulle lägga in bilder på dagen och dt ja köpte idag. Så här kommer dt..
De första är alltså från kajen när vi fick glass av en av våra mentorer:
Kanske halva klassen var där (dock är dt ju inte alla på bilden) för de flesta hade missat att vi hade BG.
Sofie njuter i solen med sin glass
Karro med sin twister aka sin framtida man
Sooofie och Jossi bakom henne
The girlie gang.. Nicole, Anna och Klara, plus Bojang till vänster
Andra delen av klassen, plus S1A:s mentor Erica med gul tröja uppe till höger
Hoho, Bojangish.. Alltid coolast av alla.. Vilket han INTE förnekar.. Plus aaron till vänster
Nu kommer bilderna på dt ja köpte idag:
Första va en bra och liten väska till sommarn som va på rea på Bianco, 100kr
Seeeeeen byxorna som ja så gärna ville ha, från Gina Tricot, 149kr lr nåt sånt
Och sen till sist en bh. Har behövt en ny bh hur länge som helst, så nu slog ja till.. En cool färg och skön bh.
Såååja.. Nu ska ja måla lite, har mixed media/"bild" imorrn, så ja måste göra lite slusaker due to att dt e sista mixed media imorrn..
See yah!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hahahha OJ OJ OJ vilka bilder! Min man är ju bara för snygg! :)

2010-06-02 @ 23:25:43
URL: http://karolliiinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHHA OCH MITT FRAMTIDA EFTERNAMN ÄR GREATE!!!! :D:D <3

2010-06-02 @ 23:30:02
Postat av: Husband

Hahaha, pic numero dos på mig, kolla min biffarm :D <3

2010-06-02 @ 23:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0