Tråkigt or what?

Hellu
Idag har varit en chill dag. Som typ alla dnar dagar denna och förra veckan så hade vi typ inga lektioner. Hade bara Work Shop då ja började lite på min naturkunskaps rapport. Annars hade ja inget innan lunch. Efter lunch hade vi bara basegroup då vi var ute i solen och åt glass med våran mentor, lr som vi kallar dt: PH. Vi satt på kajen i kanske 40 min och bara solade och pratade. Lägger ut bilder på dt senare. Lägger också ut bilder på sakerna ja köpte efter skolan då ja gick till torget med Karro och Kim och shoppade lite. Hade bara tänk att köpa en sak, men kom hem med tre. Alla tre var saker ja behöver, så dt e skönt att vara klar med dt..
Okej, nu från ett ämne till ett annat. Men ja blir lite irriterad ibland på egentligen ingenting.. Såg en tjej igår från min gamla skola.. en tjej som ja för övrigt inte e så förtjust i.. Började då tänka på dt ja kommer skriva nu.. Hon iaf har haft samma stil år ut och år in, en jävligt tråkig stil dessutom.. Det är den så kallade (som ja precis döpt den till): tajts och linne stilen. Den innebär alltså: Ett färgglatt linne, svarta tajts och en tråkig tjocktröja över.. Ja menar.. Att ha på sig samma typ av kläder varje dag.. E inte dt liiiiite tråkigt? Och då menar jag alltså: ha samma (kanske inte exakt samma, men svarta då) svarta tajts varje dag (med kanske ngn dag vila då man har jeans i vanlig modell) och färgglada linnen som man byter mellan varje dag(en dag svart, en dag vitt, en dag blått, en dag rött.. ja ni fattar).. Asså, ja har kanske inte världens roligaste stil, men ja har en stil, min egen stil.. Ja försöker att inte ha samma slags kläder flera gånger i veckan.. Varierar lite liksom. Ja vill verkligen inte låta stroppig, men tycker verkligen att "tajts och färgglada linnen" stilen är otroligt tråkig. Kan hon inte bara, för en dags variation, ha på sig nån tunika? nåt coolt linne (kanske hon har, har ingen aning)? baggy jeans? Ni förstår my point..
eller
eller
+
= Tajts och Linne stilen = booring..
Sååå, nu ska ja hjälpa min syster med hennes Ipod Touch.. Seeen plugga.. See yah!
xoxo

Kommentarer
Postat av: aqve

svar: men HAHA sluta jag blir nervös =)



haha sniff sniff tror jag vet vem du skriver om (a)

2010-06-02 @ 18:52:34
URL: http://aqve.blogg.se/
Postat av: aqve

svar: haha omg, de där gör de inte bättre girl ;)



haha jaaa..hon har nog bara ett par svarta tights som hon byter mellan grå/svart/vitt/turkost/ljusrosa linne och en jävla sunkis hoodie över ;) hehe <3

2010-06-02 @ 19:17:25
URL: http://aqve.blogg.se/
Postat av: Karke

hahaha den enda jag kan komma på som alltid hade så är typ.. frida? HAHAHA

2010-06-02 @ 23:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0