and im back

Holahola
Idag har varit en ok dag (dock så har dt varit ooooootroligt obekvämt med mensen). Vaknade upp hos Jocke, jag och Malin sov där. Sen vid 12 åkte jag o jobbade. Gick mkt fort att jobba, de 2 timmarna kändes som en kvart. Efter jobbet träffade jag Eve en snabbis, hon har ju varit i Göteborg i typ en vecka nu så behövde träffa muppen lite.. Efter det kom jag hem och åt och nu sitter jag här. I soffan och kollar fotboll.. Som vanligt. Brasilien vs. Elfenbenskusten. Jämnt so far.. får se hur dt blir..
Kollade ni på konserten för viktoria och daniel? Vi gjorde dt på dagens pass, dt var typ dt enda vi gjorde.. Hoho, men dt var ju faktiskt riktigt bra. Vissa sånger alltså.. Fjuh.. Rysningar, ögonen vattnades och bara satt o lyssnade.. De bästa artisterna var Jöback, Sarah dawn finer (??), Salem, lisa nilsson, roxette och helen sjöholm. Men när Peter Jöback sjöng "she" då rös dt på hela min kropp alltså...
Den andra låten som fick ögonen att vattnas var när Sarah Dawn Finer sjöng "Kärleksvisan"... Mycket vackert..
Slutet fick man också stå emot för att inte gråta, framförallt i slutet av denna video när barnen sjunger för vickan och daniel..
usch.. sjung inte så! man börjar ju fanimig gråta varje gång..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0