Skandinaviens Venedig

Hellu

Kom för ngra timmar sen hem från jobbet.. En rätt så kul dag, men ganska så strulig och jobbig. Har haft ont i huvet typ hela dan, så dt e väl därför... Men dt var bara o stå ut. Dessutom så är dt ju INGE kul att ha ont i huvudet när dt är stekande sol ute. Man vill ju njuta av soldagarna men när har jobbig huvudvärk så är dt inte lätt alltså...

Igår då, då åkte jag till Tyresö efter jobbet. Till Jossi alltså. Sofie åkte också dit. Vi badade (är i lingonveckan så jag skippade dt, tycker dt känns ofräsht..), lekte med hundarna, spelade wii och lite annat. Tyresö är skitfint, men dt ligger ju åt shottahejti.. Dock så kändes ju ditvägen mkt längre än hemvägen. Men så är dt ju när man åker till nya ställen..

Har precis kommit hem från stan då jag åkte och mötte sofie för att byta byxor. Vi lånade ju varandras för ngra dager sen,och jag behöver verkligen mina till landet, har ju så få sommarbyxor så they are neccesary to bring with me.. Vi möttes på centralen och gick o köpte glass (mcflurry) och satte oss vid vattnet. Har konstaterat att våran huvudstad kan vara fin.. Speciellt på solnedgångar.. Som sofie sa: Skandinaviens venedig... Ja, dt är ju mkt vatten..
Iaf, här får ni lite bilder från de senaste dagarna..
här va Malin i lördags (?) när vi va hos jocke och spelade wii, man ser lite rolig ut när man spelar
Jocke..
Malin paddlar kajak
Sen här när vi va vid stranden i Tyresö och Jossi och Sofie badade..
Mina söta flickor
Herrå..
Ute på en trä.. sak
Kommsi, kommsi
Kallt? Näe, sa de
Sofie
De blötte ner mig.. och sofie ville slicka på mitt öra sa hon.
Kanske inte världens schexigaste bild, men what evvah
Ledsen Jossi?
Samma fina solnedgång överallt
Näe men nu ska jag gå och lägga mig.. Sista dagen med jobb imorrn... YEEEES! Fett skönt! Vill bara sooova ut! Åh.. Aja, sista dagen imorrn alltså.. bara att stå ut.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0