See yah!

Åååååh, idag blir sista dagen med internet på TVÅ HELA FUCKING VECKOR.. Ska iofs se ifall jag kan låna data lite här och var och kanske mobil blogga lite.. Men annars kommer jag känna mig helt ute i ingenstans.. ÅH VILKET SAMMANTRÄFFANDE! KOMMER JU VARA MITT UTE I INGENSTANS..  Har inte förstått själva innebörden med Dalarna förrän ikväll, alltså inget internet.. Men jag gillare! Blir två sköna veckor utan stress- sthlm.. Har ju klarat mig fin- fint ute i Larsbo i hela mitt liv.. SÅ vfr inte iår? MEN, dt enda problemet detta år blir att våra vänner som bor i Larsbo har flyttat, dock bara ngra kilometer bort, men ändå ngra kilometer jobbigare.. Har kanske berättat om dem förut, men ni får en liten påminnelse. För dt är nog dt som kommer vara största problemet dessa veckor.. Bara familj.. i två veckor.. Mmmm! Näe skoja, älskar er.. (Vet att min syster läser min blogg).
Larsbo tidigare år (lite blandat med år):
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0