"Åh, ja blir så arg!"

Hellu
Kom precis hem från att ha varit på bio och sett Kommissarie Späck. Blev tillfrågad av eve runt 3-4 omja ville med, och ofc ville man dt. Först handlade dt bara om vilken bio som helst, men sen bestämde de att vi skulle gå på Späck.. Måste säga att ja inte hade höga förväntningar alls, trodde den skulle va skitkass.. MEN DEN ÄGDE! Fan va rolig.. Roligaste svenska film ja har sett iaf. Rekommenderar den STARKT. Juste, glömde o berätta vilka jag gick med. Dt va iaf Eve, Malin, Johan, Jocke och Papi.
Innan bion va jag som sagt hemma hos min morbror i sumpan där vi firade min kusin för att ha gått ut tandläkarhögskolan.. lr nåt.. Det var trevligt iaf. Min kusins bror, alltså min andra kusin, som ja inte har sett på evigheter, som bor i Florida, var där också. Vilket var överraskande och roligt. Hade over all roligt, vi i kusinskaran är ganska likadana i personligheten. Så vi har faktiskt alltid kul, vilket är super. Tog lite bilder faktiskt.. Sååå, är kommer dem:
Efterrätten, dt var här ja började ta kort, så inge bilder på huvudrätten här inte.. P.S, dt va jag som dekorerade kladdkakorna. hoho
Min utexaminerade (??) kusin Andreas, och nej, han är inte seriös på bilden.. Han försökte flörta lite med mig..
Mami och fler i släkten som sitter ute på balkongen i solen
Morfar och Papa
Min kusin och hans kusin
Melle med sin nya älskare Ipod Touch:en..
Kussen Martin, han som bodde i Florida (men ska flytta tillbaka)
Utsikten från taket i sundbyberg.. strand (heter det så nu?)
Martin, Melle, Frida och Andreas på taket
Melker i solen
Sen började min lillasyrra leka modell.. Här i första, oskyldiga bilden..
Sen blev dt olika ställningar/positioner (nej, nej, nej och åter nej.. sofie..)
Den äkta modellposen.. "Såhär gör de på Top Model"..
Javenne riktigt vad hon gör här.. men ngn slags pose..
Och sen till sist så ville Melker också vara med..
Nu e jag bajs trött, så ska läsa lite och sen sooova..
Hörs imorrn!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0