Bitch..

Hellu
Vilken dag alltså.. Den med värst händelser på länge, iaf på ngra veckor. Jobbade idag och passet började kl 10, vilket betydde att jag behövde gå upp vid 9.. På en söndag liksom.. PLUS att ja va hemma hos Lily i brommaplan (vilket va ganska tur, hade annars fått gå upp MYCKET tidigare). Sååå, dt börjar alltså med att ja går upp efter 5 timmars sömn och ska åka till jobbet. Då när jag ska gå över en väg, alltså ett övergångsställe, så går jag över den första vägen åt första riktningen. Men då när jag ska gå över andra så kom dt massa bilar så då tryckte jag på knappen för att få grönt.. Då (såklart) så kommer dt ju inga fler bilar, så jag går över andra innan jag får grön gubbe. När jag är över vägen blir dt grön gubbe och från ingenstans så ropar en gubbe från en bil: "smart att trycka på knappen!" och pekar fuck u till mig.. Vafan?! Man är redan astrött och lite småsur och så ska dt komma ngt äckel o skrika på en.. Herregud.. Och sen när ja ska gå på bussen så är busschaffören också en bitch och bitchar sig mot mig.. Ja fattade ingenting.. Vad var dt för början på dan liksom? Sen när jag väl kom till jobbet så blev dt massa strul och bråk där också. Va en bitch där också som skulle skälla och bitcha mot oss i gruppen.. Dear lord, what have I done to deserve this?
Menmen, nu sitter jag här i köket med en iskaffe och med fötter som värker och ska en gång för alla skriva klart min jäkla exkursionsrapport.. Mejlade Tyge och bad om ursäkt för att den var försenad och fick ett svar om att dt va lugnt, bara jag lämnade in den innan 9 imorrn. Så dt va bra. Är riktigt skönt med bra och schyssta lärare som faktiskt vill att man ska klara kurserna..
Sorry för dt långa inlägget, men behövde skriva av mig lite..
Jag just nu.. inte så fräsh.. menmen, vem ser mig just nu liksom..?
Lägger upp bilderna från gårdagen senare..
P.S. JAG HAR ETT FETT HEMSKT OCH STORT MUNSÅR.. UNDER TUNGAN..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0