Janne.. Jeanette faktiskt!

Hello
Hann inte ladda upp alla bilder imorse, så får göra dt nu istället. Men först en liten sammanfattning av dan:
Började 10, naaajs, och dt första vi gjorde var att vara i arenan och fick instruktioner om de två sista dagarna (idag och onsdag). Vi ska göra en sketch som handlar om könsroller.. lr ngt sånt.. Så, vi blev indelade i grupper. Fick en super grupp btw och sen på onsdag ska vi visa upp sketchen. Vi blev klara med vårt manus snabbt så vi fick gå hem vid 1, när vi egentligen slutade 2. Så dt va, som Malin skulle ha sagt, sweeeeet.
Eftersom ja blev klar med naturkunskapen igår, så har ja ju inget mer o göra i skolan så såg jag ingen mening i att åka hem. Vad kan man göra hemma vid 1 liksom? Men iaf, så ja ringde eve för att se vad hon gjorde och då visade dt sig att hon va i sumpan för att möta malin och JB efter deras skolavslutning (ÅÅÅH va orättvist!) så ja åkte dit.. När de var klara gick Jag, eve, malin, jb och josefin och fikade. Myspys. Tre timmar efter ja slutade var jag alltså påväg hem. Och nu sitter jag här.. Men en iskaffe. :)
Och nu ska ni få se bilderna.. Blandar lite av mina bilder med Englas..
Lily och Jennifer när de uppträdde
Hopp
Jennifer påväg ner i spagat
Ner på marken
Klaaara
Coolis Engla
Jossi Possi
Wooaw..
Joontis.. Den jäveln gjorde så att ja fick gräsfläckar på mina byxor.. Im gonna kill him if the stain doesn't disapear ;)
Dags för american football
Hatar Malin och hennes perfekta ben.. Me wantie..
Lily och Jossi
Yo y Engla
Haha Jonte med vackra blommor bakom öronen
Nu kommer lite av Englas bilder, snyggingen Anna
Kanske en lite bättre och tydligare bild på fotbolls spelandet
Kanske inte världens snyggaste bild, men ja bjuder på den
Dansflickan Lily
Viga jävel..

Ja, som sagt..
På tal om vig.. Jonte är inte det
Gruppbild, Jag, Aaron, Lily, Engla, Jossi och Jonte
¨
Cheerleading ställning
Engla med Lilys händer
Sååja, nu får dt räcka med bilder.. Ska .. ja vad ska jag göra nu? Plugga kan ja inte säga att ja ska göra.. Så kanske lalla runt lite på fejjan lr kanske till och med sova? Kan behöva en liten eftermiddags- nap för att orka kvällen. Ska kanske träffa eve och dom igen, får se hur dt blir.. Menmen, see yah!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Lily

GILLAR inlägget :D hihi Fin bild på mig och jennipher när vi rullar på marken :P haha <3

2010-06-07 @ 21:51:33
URL: http://charlottarundin.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0