"Tomte.. tomteboda!!"

Hejsan Svejsan
Vaknade för ca 20 min sen.. Är ju ledig idag, så då får man faktiskt vakna lite senare. x)
Idag ska eve komma hit. Vet inte riktigt när, men om ja känner henne och hur långe hon sover rätt (hon är också ledig idag), så kommer dt ta ett par timmar tills hon är här.. Men dt e lugnt, gillar att vara lite för mig själv såhär på morgonen. Ska fixa lite frukost och sen kanske jag ska ta en liten promenad.. Jag och eve pratade i typ tre kvart igår på telen och då främst om att dt e så himla bra att ta promenader varje dag. För hon gick nämligen på en just då, i solna.. själv.. Kan väl säga såhär att eh.. hon kom lite vilse. Hon såg helt plötsligt tomteboda efter att ha gått i ca 20 min från solna. Och ni som åker förbi tomteboda varje dag vet att dt är ganska så långt ifrån .. allt.. Men dt va roligt att höra hur hon insåg efter dt var hon var.. "Vänta tomteboda... nej, jag ser en skylt mot Solna.. Jag är definitivt inte i solna längre då.. Men ofta! Jag ser råsunda stadion!.. Näe! vet du var jag är? i St:eriks plan! du vet där nära karlberg.. eller, va? näe jag är.. åååååh, vet du var jag är?" Och så bara fortsatte dt så... Men till slut hittade hon en väg hon kände igen och kom tillbaka hem till hennes pojkvän. Eve och hennes jäkla genvägar..
Menmen, nu ska jag ner och ta ngt o äte.. See yah
Här får ni en liten favorit i repris..Han dör aldrig ut.. Eminem- Just Lose it
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0