You are my princess all day

Hello
Kom för typ 45 min hem från Jocke där jag spenderade natten. Var tvungen att åka hem tidigt på grund av framförallt dåligt samvete för att jag inte kom hem igår. Dt blev så krångligt att åka hem igår kväll , så jag stannade i Solna. Men då var mamma tvungen att åka och hämta cykeln på station som jag hade cyklat ner med innan.. Men dt gick bra tillslut och nu är jag hemma. Åkte med Eve som sov hos JB, för hon skulle jobba. Så lika bra att åka hem till henne..
Dagens låt får bli Salem al Fakirs nya All Day Love. Alltå den som han spelade upp på prinsess- bröllopet, och som han gjorde just till bröllopet. Me likie my krulltott.
Ska börja packa lite snart, men först ska jag ta ngt o äta.. Herrå!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0