Bio ikväll

hola

Kusslingen och co. åkte för ett tag sedan och från det har jag bara suttit och planerat min kväll... Min kusin sminkade en riktig snygg party sminkning på mig tidigare idag, så jag kan ju inte sitta hemma ikväll.. Hon har fått ett nytt intresse för make-up så hon har gått på massa kurser och har sjukt mkt bra smink, så hon sminkade både mig och syster. Riktigt snyggt faktiskt.

Så ikväll blire alltså utgång, bio blir dt med mina flickor Engla, Anna och Jossi.. Om ngn mer vill med så e dt bara att räcka upp handen (och kanske säga till mig också). Har bokat 5 biljetter, så dt e bara att säga till ;)

Försökte ta bilder på sminkningen.. Men dt gick inte så bra ^^ Dt är mkt snyggare och tydligare i verkligheten ..

Misslyckat försök 1

Misslyckat försök 2

Sen fick jag nog med att försöka få med sminkningen, så blev lite spex istället..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0