Funderingar..

Det står på förstasidan på blogg.se att Ricky Martin precis kommit ut ur garderoben.. han har tydligen precis kommit ut som homosexuell "in public" så att säga... Då är min fråga till alla de som bryr sig om detta: Har han inte ALLTID varit bög? Han man inte ALLTID vetat dt? För jag har faktiskt minnen från typ 3an- 4an då min mamma klagade på att "alla snygga kändisar är bögar. Du vet när en kille är kär i en kille". Och då var Ricky Martin ett exempel.. Har för mig att man precis hade fått läsa i tidningen om att han var hoomoo.. Konstigt.. Jag har verkligen vetat det ända sen jag var typ 9-10 och blev lite smått shockad när jag såg dt på förstasidan.. Hmm.. Skuuummt.. Han kanske kommer ut för ANDRA gången?

Denna bild är från 2007... Om man inte ser att han är bög, liksom inte ha någon aning alls, ja då måste man verkligen kolla synen.. lr nåt..

Han ser ju inte så dålig ut.. TVÄRTOM, HE'S HOOOOT! Vfr måste alla snygga killar vara bögar? (ja, jag vet att dt inte alls är så i de flesta fallen, men ville vara lite dramatisk)


Kommer ni ihåg denna låt? SÅKLART man gör!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0