I was aiming for the sky, ended up flat on the ground

Hola
Kommer bli en pluggkväll ikväll. Så kommer nog inte skriva mer efter detta inlägg.

Har ju bajsmatte prov imorrn. Vi har fått ca en vecka på oss att jobba ca 40 sidor.. Hallå mattelärare? Are u braindead?! Vi är sammare, vi började på sam för en anledning.. INGE PLUGGISMATTE! Oke? Så har skickat ett arg mail till hnm, men förvänar mig inget svar.. Han går väl inte in på skolmejlen på kvällen antagligen.. Bajs hög..

Menmen, får göra dt bästa av dt hela och plugga lite på varje sida, eftersom dt är MYCKET som är på varje sida.. Ojj ojj, dt e ju faktiskt jäkligt mkt.. Såååå, bye bye!

Bilden är från förrförra sommaren när jag konfirmerade mig.. Jag och min gulliga mor.. Hon fick ett litet damp moment idag när jag var på SATS för att köpa månadskort (hon blev sur på försäljaren), men dt e en heeeelt annan historia..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0