Måste erkänna att jag är lite kär


Har lyssnat på större delen Salem Al Fakir musik de senaste dagarna. Han är ju riktigt duktig, älskar hans röst, han har bra låtar (nästan alla hans låtar är bra eller okej, det är inga icke-kan-lyssna låtar) och framförallt HAN ÄR JU SÅ JÄVLA SÖT. Han är ju ingen hunk med magrutor och biseps stora som meloner. Utan han är sig själv, den charmiga killen som iaf jag har fallit för (haha nu låter dt som om jag verkligen är kär, men dt är jag inte gott folk! kanske bara lite förtjust.. hihi). Lägger ut mina favvo låtar med mr Al Fakir.

Good Song


Roxy (roligaste videon btw)

Astronaut

Virgin Mary

4 O' clock

Och sen såklart:
Keep on walking


xoxo

Kommentarer
Postat av: Karolina

lyssna på twelwe fingers :)

2010-04-01 @ 09:28:20
URL: http://karrohartrakigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0