Ooooofta...

...anna bergendal vann melodifestivalen...

Visst, hon var ju bra.. men hallåå? Tror våra chanser i eurovision är borta nu... Hon kommer inte stå ut.. Min älskling var SÅÅÅÅÅ nära... Tvåa... nåra poäng ifrån.. Bajs.. Men men, han var superglad ändå, och om han är glad, då är jag också det ^^

Ni som kollade ikväll, visst var han braaaaa?! Ojj har jag glömt och säga vem min favvo är?
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalem is my man... Kolla bara "den officiella videon" till hans bidrag.. mumma.. Kolla han ÖGON och LEENDE... Im a sucker for beautiful eyes and beautiful smiles (a)

Aha, aha, aha.. har jag rätt lr har jag rätt?

P.s. Ni som kollade ikväll, att ta med Björn Gustavsson var så jävla bra gjort ^^ Lr hur? Skit kul xD

aja, ska fortsätta kolla på Bruce den allsmäktige nu (en av mina favvo filmer, btw.. på tala om favvosar )
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0