Snorkråka..

Sååååå, äntligen klar med mitt tal. Var egentligen inte så svårt att skriva, eftersom dt e ett 5min tal så behöver man ju inte ha med så mkt. Men dt va kul. A fun experience.. Sajk!

Men men, ska börja dricka mitt kokheta te som ska rädda min röst tills imorrn. Kommer inte va kul ifall jag har samma röst imorrn...Låter som om jag har en stor klump i halsen..Lr ni vet när man har "ngt" mellan näsan och munnen, som en äcklig slem klump? Iaf, en sån har jag nu.. Om jag ens kan gå till skolan imorrn.. Dt skulle vara lite katastrof eftersom jag nog kommer missa mkt då. Opps.. Men, men.. vi får helt enkelt se.. Ska iaf öva, öva, öva och öva på talet nu, så dt sitter som en smeck tills imorrn.. Vill bara bli av med dt..


Här är min gubbe jag ska prata om,Norman Borlaug, rätt så cool huh?
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0