Ta upp era anteckningsblock.. För här kommer lite info för intresseklubben!

Sitter här i köket och funderar på om jag ska gå upp till mitt rum... Hmm.. Blir väldigt jobbigt.. Men skönare än att sitta på en stol... Ja dt får nog bli så faktiskt..

Iaf, Idag har jag inte gjort ett piss. Tänkte ju plugga lite, men eftersom jag inte har bråttom för ngt så kännde jag inte behovet för att plugga. Så har suttit framför tv typ hela dan. Men en sak som jag är stolt över är att jag städade i garderoben som jag sa att jag skulle göra. Så nu har jag gett dt mesta till syster, för dt e i den storkelen mina alra minsta kläder är i. Plus så ser dt ju inte HELT fel ut om ngt är lite för stort för henne. Hon växer i dem... Så nu är dt alltså lite finare i vissa delar av garderoben. Men har en låda.. lådan längst ner till vänster.. som jag inte ens vill öppna.. ALLT, lr iaf 90% kommer va för litet.. dt e mest sånt som jag inte har hjärta att ge bort lr slänga.. Som Aro säger i New Moon: ' Such a waste'... Menmen, måste ge mig på den lådan nån gång..

På tal om New Moon... Min lilla syrra har precis fått filmen (eftersom den har kommit ut på DVD nu)... Hon fick den i lördags... Hon har kollat på den varje dag.. Kanske till och med 2 gånger per dag.. Tänk hur TRÖTT jag kommer vara på den där jäkla filmen efter en vecka.. Bad purchase mom.. Baaaaad purchase...

Jaja, är uppe i mitt rum nu och bror har occuperat sovrumt, så får kolla på CSI med hnm och sen träna lite på mitt tal..

Jag kommer vilja döda dig, DVD, om ngra veckor.. Sooo, watch out..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0