The green mile

Juste har glömt att säga.. Ska ingenstans ikväll.. Kinda obvious now huh? Mamma sa dt att jag inte ska gå ngnstans eftersom jag är lite smått sjuk. Kan faktiskt hålla med henne, skulle nog kunna gå ut men skulle inte vara så rolig och jag skulle nog inte ha så kul om jag var lite halvt förskyld. Ni vet den där känslan som man har när man inte riktigt e sjuk, men har lite smått ont i halsen/halsmandlarna, lite ont i huvudet, lite snorig och e lite extra hängig? Iaf, så känner jag nu. Så skulle nog inte vara så kul för varken migsjälv eller min omgivning.

Så dt blir att nu kolla på "The Green Mile", som jag för övrigt aldrig sett, och knarka ipren och vitaminer (plus cheese doodles ofc). Måste orka plugga imorrn så att jag kan skriva mitt tal till Engelskan som jag ska framföra på måndag (opps).. Sååå, ska gå och sätta mig i vardagsrummet och vara lite social med syster och mamsen..

Älskar denna tjejs målningar.. Så Jäääääääkla bra så dt inte e sant...
C yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0