Hur du är jag egentligen?

GUUUUUD VAAAAAD ELAKT..

Började på ett inlägg för typ 5 min sen om att jag fått ett virus... som började prata med mig samtidigt som jag pratade med eve... Jag gick på dt, trodde helt seriöst att dt var en liten nörd ngnstans som satt och skrattade åt mig.. Hade ju delvis rätt.. Dt var en liten ful rumpa som satt och skrattade, med hela sin familj åt att jag är så tekniskt dum.. När dt kommer till datorer så ligger jag på level 1, okej? Av typ 100. Så nu vet ni dt.. om ni vill få er ett gott skratt, gör som eve, gör så att ett virus pratar med mig som mig och sen säg "hahahahaha, jag kan se dina bilder nu"... Och så lägger ni till att säga till ngn annan att säga "ja men dt där känner jag igen, min brosha har haft dt" lr nåt sånt... Då får ni er ett gott skratt säger jag bara... Åh, jag känner mig dum, såååå dum... Jag är handikappad när dt gäller sånna saker okej?!?! Jag tror ALLTID att dt är ngt fel.. Herregud.. Jag skäms.. Herregud.. ENGLA, fucking ENGLA driver med mig nu för detta.. "Är du seriös, trodde du på dt?! haha!!" ENGLA DU SKA INTE SÄGA NGT.. "Var är du? Jag har din mobil" säger jag bara...

Men men, verkar inte som om dt blir ngt ikväll.. Sitter och pratar med Jossi och Aaron på skype just nu.. De skrattade åt mig.. Jag är inte förvånad..Jag skrattar åt mig själv.. Herregud.. Jaja, ska nog gå och döda mig själv nu. :D

See yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0