Walking in Memphis

Bajshög..

Dt e faktiskt dt enda jag vill säga just nu... bajshögar är kanske bättre dock.. MYCKET STORA BAJSHÖGAR... HAr tappat min mobil i golvet.. igen.. = Sönder, på riktigt... Tappade den minst tre gånger igår så att hela skalet ramla av och sa på kvällen att "nästa gång jag tappar den så kommer den gå sönder helt" oooooch jag hade rätt.. Så nu har hela skalet ramlar av + skärmen.. sååå.. ja.. den är bokstavligt talat sönder. Har hittat en gammal mobil hemma som jag har satt i sim kortet i. är en gaaaaammal sony ericsson, som kan bajsa snett.. MEn men, dt e bättre än ingen.

Idag har varit en rätt så bra dag. Hade work shop, samhällskunskap, idrott och work shop.. Helt ok.. Höll dock på att somna under samhällskunskapen, min lärare pratar inte så mkt sence.. bara pratar, pratar, pratar och pratar.. Men men, vi var i skönaste salen så dt var lungan..

Ska förhoppningsvis göra ngt ikväll, dra på ngn ferre med the old gang lr nåt. Najs bajs säger ja ba..

Ska leta efter en mobil på internet nu.. Nej, jag klarar mig inte med denna mobil jag har.. hatar den, helt serri.. Så ska försöka hitta en ganska billig, men ändå bra mobil..
see yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0