u gotta be cruel to be kind

Hola

Jahopp, då äre lördag idag då.. Vad kan man hitta på ikväll? Min kussing (kusins dotter) är här nu, som är 1, och ska vara här hela kvällen. Hennes mor och far ska ut och äta med min morbror (min kusins pappa), så de behövde barnpassning. Och nu är hon alltså här. Kanske blir att stanna hemma och passa henne och kolla finalen i melodifestivalen, eller.. jag javenne.. Blir nog antagligen dt. xp Får ringa hit lite folk som kan kolla melodifestivalen med mig xD Ngn frivillig? (A)

Idag jobbade jag mellan 1-3 och efter dt har jag bara varit hemma. Kan man ha tråkigare? Borde ju vara ute i dt härliga vädret, men iofs.. vad kan man göra? Dt e ju fortfarande fucking snö ute, hatar dig btw, och is överallt. Så går väl inte att göra så mkt, egentligen (ute alltså).

Näe men, har inget mer o skriva nu.. Ska gå upp och kolla på pingu med resten av familjen som passar kusslingen.

La ju aldrig upp ngn bild på min fina snöbolls-mur som jag gjorde i björnrike. Mkt vacker.. Dock så kastade natte en snöboll på den när den var klar :/ shes an eeeevil little girl.
see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0