Studiedag idag då

Holahola

Tänkte bara köra en liten sammanfattning av dessa två dagar eftersom jag inte skrev igår kväll efter bion.

Så, hur var bion? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, såååååååå bra! Lr okej, SSSSSÅÅÅÅÅÅ bra kanske den inte va. Men den var super bra... Min älskling var såååååå hilma snygg, som vanligt. Till och med ANNA NATT OCH DAG erkännde att han var snygg. Och de som känner henne vet att hon inte skulle säga ngt sånt, om hnm, bara sådär. Han visar i denna film att han kan göra andra roller än en stel, snygg vampyr. I denna film hette han Tyler och var en normal, rätt så fattig, (dock väääääääääldigt snygg), sliten 21 åring som har förlorat mkt i sitt liv. Han visade också upp en rolig sida, som man inte fått sett så mkt av i twilight filmerna. Man skrattade många gånger åt bland annat hnm och hans sjukt roliga rumskompis (såklart har han en pajas till rumskompis). Vill inte ge bort för mkt och dt dödar mig verkligen innombords att jag inte får avslöjja slutet... För dt är ett väldigt, hmm hur ska jag beskriva dt.. abruppt slut. Inget som man hade förväntat sig iaf, thats one thing thats sure... Grät iaf som en bäbis i slutet, som jag tror att ALLA tjejer gjorde. Man hörde snyfftningar överallt i salongen. ÅÅÅÅÅÅÅÅH, vill så berätta slutet.. Men jag behärskar mig...

Engla sov här efter bion och vi kollade på Step up, som jag skämms över att inte ha sett innan. GUUUUUUUUUD VAD CHANNING TATUM ÄR SNYGG. Smällter nästan. Och vad heter han i filmen då? jo Tyler såklart.. coinsidence? I think not.. Att två snyggingar heter Tyler på de två filmerna vi ser under kanske 5 timmar. 

Imorse gick vi upp, åt, kollade på smallville (där en till kille hette Tyler, läskigt) och sen åkte till Oliver. Där va vi ett ganska så stort gäng. Först sjöng vi Lips och sen rökte vi vatten pipa och kollade på Scary Movie 4. Mysigt. Var dock tvungen att åka ganska så tidigt eftersom jag hade lovat Ifrah att följa med henne på hennes dans. Hade funderat på att börja dansa, och nu är jag ganska så säker på att jag ska börja.Kollade bara denna gång och ska prova nästa, men dt såg jätte kul ut, av dt jag såg idag. Måste verkligen börja komma igång med ngt. Så ska pröva ett nytt sett på att träna (de hade en 20 minuters styrke- uppvärmning innan de började dansa). Får se hur dt går.. ^^

Kom för ett tag sedan hem och nu ligger jag och Sofie i min säng och kollar på Svenska Hollywood Fruar och pratar lite skit.. Mohaha.. Ska snart se på lite film och sen gå och lägga oss rätt så tidigt eftersom vi ska plugga aset av oss imorrn..

Men men, nu orkar jag inte skriva mer, så vi hörs imorrn..

Film nr 1 vi såg under kvällen, UNDERBAR! (och han e sååååå snygg)

Film nr 2, UNDERBAR denna också. (han är sååååå seeeeeeeeeeexig)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0