Jag hatar, hatar, hatar henne just nu!

Ååååååååååååååååååååh vad jag HATAR min syster ibland.

Var på rätt så bra humör när jag kom hem men sen ska såklart min syster förstöra allt. Dt är ibland bara sånna här smååååsaker som betyder riktigt mkt egentligen som kan förstöra sååååååå mkt. Vill egentligen inte ta ut alla mina aggresioner här, men Frida kommer bara börja gråta ifall jag tar ut allt på henne. Så nu ska jag beskriva vad som hände: Jag kom hem, ser att sjumiljoner kläder ligger på golvet i hallen (irritationen börjar komma), alltså att syster har två eller mer kompisar här, sen går jag in i köket och ser de två stora Hola Hops påsarna som pappa har köpt i England ligga helt tomma på diskbänken, plus sju miljoner glas, skålar, koppar och så vidare... Nu är jag verkligen arg på riktigt. För även ifall dt inte är en stor sak så är Hola Hops ändå ngt som man inte äter upp bara sådär, eftersom man inte kan köpa dem här. Och som jag verkligen försöker säga till alla i familjen att jag vill spara, för hur löjligt dt än låter så betyder de ngt för mig. Jag skriker "Frida"..*inget svar* "Fridaaaa!!* *fortfarande inget svar* Friiiiiiiidddaaaaa!!!!!* inget svar* sen får jag skrika dt några gånger till, sen "Frida, kom igen svara bara" (för jag vet att hon hör mig, sååå stort hus har vi inte= she knows shes i trouble). "ja..?" "Har ni ätit upp alla Hola Hops?" "Va?! Nej!! " "Men vem gjore dt då?" "Jag vet inte! Skyll inte allt på mig!!" ( = hon vill att jag ska skylla allt på hennes kompisar, eller möjligtvis på Melker). Sen så fortsätter jag att säga att dt var åtminstone en hel stor påse kvar = 12 småpåsar. Men hon förnekar fortfarande att de har ätit upp dem. "Kan du åtminstone erkänna att ni har ätit upp dem. Ljug inte för mig" "Men jag loovar. Vi tog bara tv..en påse var. Eller hur?" Man hör två "jaaaa" från fridas rum. Efter dt orkar jag inge mer. Att äta upp dem är en sak, men sen att LJUGA när jag vet att de har gjort dt är en annan. Dt är dt som man blir mest irriterad över. Åååååååååh, jag hatar att min lilla syster är en såååån tattare ibland. Inte vågar säga sanningen, lr nåt.

Så, nu har jag fått ut min ilska i historien, men kommer antagligen berätta allt för mamma sen = jag och syster kommer börja bråka igen = mamma kommer ta hennes sida och säga "men dt är väl inte så viktigt".. och jadi jadi jadi.. Nu har ni hört dt från mig, så ikväll kan jag bekräfta dt när dt har hänt....

Ååååååååh!
Ska se på senaste 90210 avsnittet nu så att jag kan lugna ner mig...
orkar inte lägga ut ngn bild lr nåt så hej då.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0