Mamma och dotter kväll

Hemma kväll med mamsen ikväll.. Dt e bara vi hemma, så känns lite elakt ifall jag åker ngnstans. Ska kolla på National Treasure 2 kl 21.30. Kvällens höjdpunk. Mamma va så söt så hon ringde på vägen hem och frågade ifall vi skulle ta Sushi till middag.. Vad tror ni jag svarade? "Jaaaaa!" såklart... Mumms!

Idag hade jag religions prov som jag tror gick bra. Satt ju igårkväll hela kvällen o pluggade så skulle vara dålig ifall dt inte gick bra.. För religion är ju ett väldigt enkelt ämne också tycker jag.. Lätt att komma ihåg, myyyyyyyyycket lättare än typ matte och geografi.

Nu när man har tråkigt så kan man ju gå in på bloggar och då föreslog min käre malin en blogg... vilken va dt dåååå??? Jooo käääääruuuuus, my "hej" friend. Vi två har helt klart två saker gemensamt: vi har tråkigt.

Hon har bla lagt ut namn på videos, gamla klassiker. Så ska lägga ut dem nu tänkte jag.. För de är så sjukt roliga, och såå Karros humor ( = min humor).
Här är alltså hennes favvo klipp:

Nr 1- Farbror Barbro, Nile City (för övrigt ngra av mina älsklings filmer xD sjukt roliga)

2. Chocolate rain- (A classic)

3. Ansiktsburk (
hade aldrig sett denna förut.. hahahah!)

4. Dramatic chipmunk (
dun dun duuuuuun)

5. Sneezing panda baby (
haha va söööt xp)

6. Tommy skrattar


Och så va dt sluuuut.. Kommer säkert lägga in mer ikväll sååå, see yah..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0