Fredagsmys

Hola
Har precis ätit och sitter just nu och kollar på Spiderman 3.. Mkt intressant.. The evil Peter,muy muy bad..

Iaf, idag har varit en helt okej dag. Har inte varit helt på topp, är ju fortfarande lite dålig. Men bättre än de senaste dagarna. Såååå, dt e ju bra.. Börjar känna mig bättre.. Wiho..

En SATS kille ringde mig idag på tåget. De ringde ju mig för ngra månader sen också och då gick jag och tess på spinning.. Och på fredag e dt dags fööööör.... AFRIKANSK DANS! Har aldrig provat dt förut. Men SATS killen föreslog dt när jag sa att jag kanske ska börja på dans; "Ja men va kul!" (jätte överdrivet glad) "För vi har jätte mycket roliga dans klasser! Vad sägs om Afrikansk dans?!" (jätte entusiastisk).. Såååå, dt hela slutade alltså med att jag tackade ja och fick ta med en kompis, så Tess bjöd in sig själv. Vilket man också kan göra.. Så, vi ska alltså dansa på fredag. Ser faktiskt fram emot dt, ska bli intressant..


Kan dt e ut såhär kanske? Muy interesante...
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0