Bella from Belarus

Hemma nu. Lr har iofs varit dt i typ en timme. Men nu e första gången jag orkat upp i rummet och sätta på datan. Har varit hemma hos Klara tills typ kl 8. Hon färgade nämligen mitt hår. Eve skulle ha gjort dt, men hon kunde inte idag och hade verkligen inte orken att vänta en dag till... Såååå dt fick bli idag hos Klara. Och gud va jag e nöjd. Färgade svart igen. Vill ha dt så mörkt som möjligt nu under vinterhalvåret. När dt börjar bli sommar har jag lovet mammam att dt ska bli ljusare.. But for now; im a blackie. Nu, när man har färgat svart många gånger så har man ju egentligen bara en sak man faktiskt kollar på i resultatet. Och dt e om dt e fläckigt eller ej, dt handlar ju egentligen inte om färgen... Man färgar ju svart och då blire ju svart.. Så äre.. Och jag älskar verkligen Klara just nu, dt e verkligen helt jämnt.. vAd jag ser iaf.. So Im happiiii..

Btw, hade dt mkt mysigt hemma hos Klara. Vi pratade, skrattade otroligt mkt, pratade, åt, färgade, skrattade, åt (torelini, jummy!) och pratade ännu mer. Muy divertido.

Dagens bild tillägnar jag dig dåra Klaris.. Grr!

Ska sova nu.. E bajs trött.. Såå see yah.. (tar kort imorrn på håret)
xoxo

Kommentarer
Postat av: aqve

svar: ja exakt!!!! haha, a du är nog heeeeeeelt oskyldig till det! (a)



grejen är att jag vill att den ska vara fin, sen vill jag ha sonyericsson.. och jag vet själv att jag aldrig skulle klara av värsta GPS/spotify/msn/touch grejerna ;) alldeles för oteknisk! :o har du nån spec mobil du tänker på eller ?:) PUSS MY LADY!

2010-03-25 @ 15:58:10
URL: http://aqve.blogg.se/
Postat av: aqve

svar: haha jaaa! ;D



min gamla mobil som blev snodd tyckte jag va skitbra, den där vita slidemobilen? :) helt okay kamera, walkman och minneskort. allt man behöver typ....men INTE TOUCH! jag som brukar ha sånna långa häxnaglar skulle aldrig klara av det ;)



det verkar som att tekniken går frammåt hela tiden och jag har liksom stannat kvar där bak, får väl uppdatera mig lite på lördag när jag ska köpa en ny ;) får snacka med någon försäljare, stackars jävel som blir tvungen att hjälpa mig, hehehe ;)



PUSSPUSSPUSS!!!

2010-03-25 @ 19:34:07
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0