How do you like your eggs in the morning?

Hola,
Har inte så mkt att säga idag faktiskt. Dt har varit en rätt så vanlig torsdag, förutom Mixed Media (buuhuuu!). Men  den har varit okej. Har haft eng B hela dan typ, iaf 2 och en halv av de 3 och en halv timmarna jag gick i skolan idag. Dagen slutade ju inte så bra, lr iaf dagens engelska.

Fick reda på med typ 10 andra att jag inte har MVG kvalliteer i ENG B, just nu. Men att vi KAN få, om vi jobbar på dt.. Låt mig förklara innan ni tycker jag e konstig. Asså.. jag satsar ju egentligen inte på MVG i just Eng B, för att jag S to the U to the G to the E to the R på grammatik + stavning. Men ändå, när ngn står där och säger att man inte har MVG kvalliteer och man är en av 10 och så har typ 30 andra lämnat rummet med MVG.. Då äre inte så kul. För, för min eng B lärare så är verkligen MVG målet. Man kan inte få ngt annat. Man är i Eng B för att man ska få MVG... Och javenne.. Vill ju ha MVG ifall alla andra har dt, vill ju inte vara den enda i gruppen som VG.. Även ifall dt inte e ett dåligt betyg.. Menmen, får verkligen bli bättre.. SKA visa att jag e bättre!

Så, bort från depp/pepp pratet och nu ska jag P to the L to the U. G.G and A... Blir eng men inte Eng B. Eng A.. hoho, fattar ni? Har fast track = Eng B + Eng A = dubbelt så mkt engelska.. Fast kuul..

Iaf, orkar inte nuuu. See yah!
Lovade ju bilder på nya frissan:


Sen så lekte jag lite:


(Håller undan lampan, därav armen till vänster)
xoxo

Kommentarer
Postat av: aqve

svar: haha jaaa...jag önskade liksom ibland att jag hade en ny, sen när jag ska få en ny så saknar jag min gamla älskling! :( men alltså jag tycker så synd om killen/tjejen som får hjälpa mig, hehe (a) men vafan, de får dom acceptera!



OMG! you haven't heard the latest in my life! kommer till stockohlm på påsklovet så då hoppas jag du är hemma????????, we got a lot of catchup to do girl! :D

puss i ljumsken!



2010-03-25 @ 20:41:12
URL: http://aqve.blogg.se/
Postat av: aqve

svar: haha..ja för du har ju inte alls någon aning hur den gick sönder (a) hehe!



GOODIE! :D jaaaa ofc i give u a call! :D men vi kommer säkert höras massa gånger så det löser sig alltid! :D

PUSSPUSSPUSS

2010-03-26 @ 00:20:31
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0