There comes a time, when we heed a certain call

Skulle ha jobbat idag. Men när jag, Ifrah och en till tjej i teamet skulle åka upp till våran våning så stod dt på en lapp vid hissen: "OBS! det går magsjuka i hela huset, så var försiktiga", lr nåt sånt.. Sååå, vi gick typ direkt när vi kom upp dit. Ni vet hur man alltid känner dt eller att dt alltid blir lite värre om ngn säger ngt om tex en sjukdom lr kryp. Som att dt alltid börjar klia när ngn börjar prata om ngt äckligt kryp. Precis så vare idag. Man började må illa direkt när man kom upp på plan 5. Lr illa o illa, men ni fattar? ont i magen.. en konstig kännsla helt enkelt. Så var ganska så självklart att vi skulle dra. Inga magsjuka nu tack.  5 dar kvar till åre liksom! Woohooo!

Hoppas att alla har uppmärksammat att dt är Eart Hour ikväll, kl 20.30- 21.30. Ska till Kunsan på konserten där ikväll. Ska dit med ett gäng från skolan. Vet inte riktigt vilka som ska uppträda, men dt blir nog bra. Vi ska äta efter också, så dt blir mys pys.. Ska ta med kameran och se om den ger med sig, den har ju inte funkat som den ska på ett bra tag, så får seeeee.

Näe men nu ska jag fortsätta kolla på "Taking the Stage" på MTV (mkt bra program btw) och sen börja fixa iordning mig lite tills jag ska åka kl 7 (ska ju äta också).. Ssssååååå ssseeee yah!
LG KS360
Är dessa mobiler bra? Såg den på reklam óch den verkade bra men.. javenne.. LG.. älskar ju Sony Ericsson, men man kanske ska prova ngt nytt?


Kommentarer
Postat av: aqve

haha jaaaa! snacka om att prata först och tänka sen... PLEASE LIKSOM?! :D



jag kommer om en och en halv vecka, hurrayyyy! :D

2010-03-27 @ 18:01:34
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0