Vierdo fredagskväll

Hemma nu. Lr kom hem för kanske 40 min sen men endå... HAr varit i stan tills nu nämligen. Lr 40 min sen. Träffade Tess direkt efter skolan för att åka till SATS stuuureplaaan för att gå på Afrikansk dans. "Är dt afro tjejerna som kommer" se han som hade ringt oss från SATS när vi kom dit, typ 10 min för sent.. oppsi... Måste verkligen säga att, för mig, så vare inte så rikigt (inte för tess heller för den delen) så som jag hade trott. Var liksom ingen träning. Men såklart, man behövde ju verkligen "get dooown" och verkligen göra dt helt rätt för att dt skulle vara en träning överhuvudtaget. Men kände mig verkligen inte bekväm.. Sååååå, efter passet bestämde vi oss för att gymma lite också. Och DET mina damer och herrar var träning. Man känner verkligen att dt var ett tag sedan man tränade...

Efter gymmet gick vi och åt på Pizza Hut. FAN VILKA PYTTE PYTTE PYTTE SMÅ PIZZOR DE HAR! Dt e sjukt hur små de är... Visst de e feta och man blir relativt mätt, men endå... Commoooon... Man får betala 120 spänn för.. INGET.. Herregud... Men iaf. Efter vi ätit väntade vi på anna på centralen. När hon kom (dit, sofie.. dit) så gjorde vi... INGENTING.. vi bara satt där och pratade och skrattade. Vi försökte att hitta på ngt, men dt gick inte så bra..

På tåget hem såg jag och Anna en riktigt rolig snubbe.. Lr han kanske inte var så rolig egentligen.. Men han stod där vid den gula stolpen som är vid varje utgång, ni vet?, och dt såg ut som om han skulle börja strippa (okej, kanske inte.. men med lite berättande om vad som han kunde ha tänkt på just då så blev dt kul).. Och ju mer han gjorde, ju roligare blev dt. Men sen upptäckte han typ att vi satt och stirrade på hnm, så han slutade med dt roliga.. Bajs..

Såååå, nu har jag tråkat ut er tillräckligt, ska gå och lägga mig nu.. är piss trött.. Såååååå, see yah later..
Dagen i ära så lägger jag ut en bild på mina fuuula vänner.. usch va fula..

Ni ser ju.. fyyy.. ;)
xoxo

Kommentarer
Postat av: aqve

svar: haha jassså, helt mystiskt eller ;) hehe! ;D

jag ser det framför mig att en liten tomte kommer och kastar ner den och att det iiiiiiiiiiiiinte aaaaaaaaaaalls är du ;) hehe! :D



haha joo..jag tänkte också på det faktiskt..jag är ganska "ensam" om att heta aqve ;) hehe, och du är ganska ensam om att stava emilie! ;D wiho!

pusssssssssss på kinden!

2010-03-27 @ 08:04:52
URL: http://aqve.blogg.se/
Postat av: Anonym

DAMN, kan man få hon med halsdukens nr?

2010-03-27 @ 12:14:40
Postat av: emilie

suuuure anonym! NOOOT, shes mine!

2010-03-27 @ 15:05:04
URL: http://emiilu.blogg.se/
Postat av: aqve

svar: yeahyeah, kunde tänka mig att du inte hade någon aning alls om hur det gick till ;)



haha a tro mig jag har hört allting, tillomed acnelina! man bah...ehhh..a då vet jag vad du tänker på när det gäller min hud liksom -.- och vem FAN skulle döpa sitt barn till det? :D haha osmarta människor de finns ;)

PUSSUPSSPUSS

2010-03-27 @ 17:22:02
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0