Wiho

Har äntligen köpte en ny mobbe! Pappa och jag drog ner till Barkaby tidigare idag och gick runt i säkert 5 olika affärer och kollade. Och när vi  tillslut åkte till Media Mark (lr vad dt heter), gigantor butiken btw, så hittade jag en helt okej mobil. Ville egentligen ha en sånhär cool ny model, typ som flippupp fast åt andra hållet, ni vet? Kan lägga ut en bild.. Men fick bli en vanlig flippupp, typ som jag hade förut men som är lite annorlunda. Glad över att dt blev en Sony ericsson. Tror jag skulle bli irriterad på andra märken. Måste vara som dt alltid sett ut! ^^

Hade ju kollat på en sånhär mobil:
LG KS360
Men dt blev en sån här:

E nöjd.. Hoppas jag inte tappar den, som jag gjorde med förra bara... Ska fixa med alla inställningar och så nu.. Sååå, see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0