You're out of my life, it cuts me like a knife..

Hemma nu. Lr kom hem för typ en och en halv timme sen. Men endå... ^^

Konserten va bra.. ÄVEN ifall två assholes förstörde större delen av låtarna genom att sjunga AS HÖGT OCH DÅLIGT. Jäkla bruno och chineese boy (ja, jag pratar om mina vänner.. dumma sånna). INGET pinsammt, men bara jävligt irriterande.. Slog till dem ngra gånger, men de bara fortsatte.. terds... Annars vare ruligt. DOCK fick jag väääldigt ont i ryggen i slutet, så var ganska snabb med att hitta ngnsnats att sitta efter dt va slut. Åh va jag hatar min svaga rygg.. IAF, de som uppträdde vaaar: Velvet+Linda Bengtsing, Andreas Johnson, ngn tjej från Azerbardjan, ett band- lite rockigt sådär, fast lugnt typ som daughtrylr nåt, Laleh (hon va så sjukt glad och sprallig så dt inte va sant) och sen såklart Darin (alla tjejer längst fram var där för hans skull iaf...Dt skreks mkt därifrån). Kan lägga ut de bilder jag tog. Men med min ASdåliga kamera blev dt inte många och bra bilder. Usch, måste köpa en ny..

Näe men nu ska jag gå och lägga mig.. e bajs trött..
See yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0