Björnrike dag 1 och 2

Hello

Tänkte köra en liten genomgång av min vecka, dag för dag tänkte jag dårå. ^^

Söndag:
Vi kom till stugan, bastade, åt och gick och la oss. Efter bastun dock så gjorde vi lite skönhetsgrejs. Det blev ansiktsmask för alla tjejerna = Jag, Fridis och Natte


Så gjorde jag flätor på lilla fjortis fridis

Snygging Natte ny- bastad i vårat lilla gula rum

Måndag:
Första dagen med åkning. Gick super och vi var helt galna över att dt var sol.

Natte redo för första dagen

Henke (Nattes bror) första dagen på skidskola, var lite knepigt första dagen Men blev värsta proffset efter 5 dagar

Coola brodern

Coola broder nr. 2, (nattes bror)


I liften, notera soooooolen 

Coola mami och syster

Jag och bror 

Okej, nu äre så att jag började med detta inlägg för typ en och en halvtimme sen. SÅ dt har alltså tagit en evighet att lägga ut 11 bilder.. Orkar inte lägga ut mer nu, håller på att somna typ, så får göra dt imorrn..

See yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0