Mer bilder

Sorry för att jag inte skrev igår.. Här kommer fortsättningen på bildsammanfattningen:

Tisdag:
Andra skidskoledagen för Henke. Solig dag, gick as bra att åka.. Ja, gick allmännt bra..




Dt blåste som f*n nästan hela veckan, inte så kul att åka upp på toppen då kan jag säga. Här trottsade vi vind guden och åkte upp endå, bilden: pojkarna som kommer nersusande i backen utifrån ett snömoln


Röda hopp.. fattar inte hur småpojkarna (13åringarna) vågar..

Onsdag:
Inte veckans bästa dag precis.. Åkte i kanske två timmar. Sen skulle vi åka "sista åket", så som jag sa dt, och dt e såklart då jag ramlar.. Denna gång riktigt hårt.. Dt jag kommer ihåg: Jag åker upp i liften med mamma och frida. Frida och jag ska tävla ner. Hon får försprång, hon ligger före mig, jag gasar, jag har en jävla hög fart.. tomt... ca 20 min senare sitter jag i bilen, har ingen aning om vad som har hänt, allt jag vet är att jag har bajs ont i huvudet och att jag mårbajs illa... Resultat: Pratar med ambulanspersonal, åker till Östersunds sjukhus (2 timmar bort), blir undersökt, de konstaterar att jag fått en hjärnskakning (no shit sherlock) och så får jag och pappa sitta och fucking vänta ( jag behandlas som förlamad eftersom jag körs runt i en pajaskrage i en sjukhussäng när jag ska ngnstans) i fucking 8 och en halv timme på sjukhuset. Eller okej, under de timmarna röntgas jag och undersöks kanske 2 gånger, så vi sitter och väntar 8 av de 8 och en halv.. INTE ROLIGT.. Och vad äter jag under de 15 timmarna som har tagit mellan att jag ramlar och jag är hemma i stugan igen: Ett äpple och en kexchoklad.. Så jag mår lite illa då kan man säga. Är fortfarande inte helt återställd vad jag känner nu, har ont i huvudet konstant i skolan, ipren hjälper i ngra timmar, sen kommer dt igen.. Men, men.. Dt blir väl bättre snart antar jag.. x)

Sista bilden jag tar på den dagen(tog typ två till bilder som ser typ ut som denna) . Detta är näst sista åket, Natte hade åkt färdigt efter detta åk. Men jag var ju tvungen att ta dt där jäkla "sista åket"..

Torsdag:
Jag är hemma nästan hela dan med mamma (som följer med killarna för att åka efter lunch dock), Natte, Taina och Henke. Jag och Natte går och solar runt 4. Najs bajs. Är faktiskt relativt brun nu och har fått mkt komplimanger för dt x). Är ju inte bara soliariet ofc, vi solade mkt ute, eftersom dt var så fintväder (a).

Hade så tråkigt i rummet jag låg i, så jag "lånade" med mig lite saker hem.. En kondom (spypåsen), ett plast förkläde, tre st plast hanskar(vet inte riktigt vfr jag tog 3 st, men men) och en tung pinne..

Här ser man lite närmare...

Näe men nu orkar jag inge mer för idag.. Måste verkligen plugga och datan börjar bli riktigt seg nufortsätta imorrn ^^
c yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0