Comprendo NADA

Tjennaaa
orkade inte skriva igår, hade så himla mkt o göra så skippade att blogga..

Men idag blire lite internet tid innan intensivbloggningen börjar. Har ju nämligen TVÅ nationella imorrn.. Jag vill slå ngt.. hårt, jäääävligt hårt.. Näe men matte del 1 och spanska skriftligt är dt imorrn.. Kan dt bli värre? De två hatämnena på samma effing dag liksom..

Hade ju nationella idag också, spanska läs- och hörförståelse.. Gick bajs säkert, men hade en lättad/ glad känsla efter ja hade gjort dt.. Fattar ABSOLUT inte vfr, men var glad att dtg inte allt för svårt. För dt tycker ja faktiskt inte att dt va.. Lr ja ska ju inte ens börja prata om hörförståelse, den SÖG snabel, men läsförståelse var lättare än vad ja förväntat mig faktiskt. Men får väl se hur dt går..

Annars idag då.. Va på världens sämsta humör på morgonen, va lättretlig från början av dagen så blev bara mer och mer irriterad på allt som hände runt mig. Men efter att ha suttit brevid Jossi på matten så blev humöret bättre. Hon e en rolig prick hon.

Från en sak till den andra så glömde jag att berätta att ja köpte två nya tröjor i söndags.. Borde ha tagit kort på en av tröjorna igår, eftersom ja hade på mig den, men som sagt; bloggade ju inte igår. Men nu blire andra bullar ska ni se, här får ni ett kort på mitt coola linne..

Tyckte dt va ganska så coolt iaf. Ursäkta min min..

Och så en lite närmare bild på peace tecknet..

Näe men nu ska ja kolla runt lite på bloggar och leka lite innan ja börjar plugga.. Ska kanske till och med gå ut och sätta mig i solen lite? Med datan då såklart.. Jaja får se..

See yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0