Gårdagskvällen och morgonen idag i bilder













GUD vilket härligt väder det har varit under morgonen och är fortfarande. Sol och blå himmel sen vi vaknade. Det första vi gjorde, efter vi ätit frukost, var att gå ut och lägg oss på altanen. Aaron stod i skuggan (är han konstig? man måste ju passa på) medan jag och Sofie stekte i solen. Härligt! Vi gjorde också banan milkshake, mycket gott och svalkande.

Just nu sitter vi och väntar på familjen magnusson som vi har som gäster ikväll.. Än en gång säger jag; perfekt väder! att ha gäster i.. De skulle ha kommit för en halvtimme sen, vilket inte är förvånande när man har en femåring med sig.. Men dt var tur, då hann jag lägga ut lite bilder och detta inlägg.

Jaja, hejdå!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Husband

EMILIE!!! Inga nakenbilder på mig, du lovade ju att du skulle hålla dom för dig själv juuuuu ;O <3

2010-05-17 @ 20:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0