Grattis syster 11 år

Hello
Kom precis hem från skolan. Sitter här nu i den beigea, stora, sköna fåtöljen (ja, dt stavas tydligen så) och ska börja plugga. Skrev ju knappt ngt på civics:en idag på ws, så måste skriva klart den nu.. Jag MÅSTE, MÅSTE göra dt nu!!
Såååå, ja. Idag har varit en rätt så okej dag i skolan. Hade som sagt ws (=workshop) på förmiddagen och egentligen ingenting på eftermiddagen, men satt kvar i skolan och "målade" och lekte lite tills halv 4.. Efter skolan gick jag och Sofie för att köpa födelsedagspresenter, hon till sin pappa och jag till syster och bror. Syster fyller nämligen år idag (och hade inte hunnit köpa ngt, så gick idag och gjorde dt) och bror på fredag. Kuuul månad liksom.. Mamma, melker OCH frida fyller år i maj.. Aj säger dt i plånboken.. Näe men GRATTIS TILL DIG SYSTER! Har ju redan grattat dig, men du får ett inlägg här också. Att du är 11 år redan.. Dt känns som igår när du var en liten bebis.. Åh, tiden går så fort.. Om TVÅ år är du liksom TONÅRING.. Herregud.. Min lilla Frida..
Grattis än en gång!
(2006- 7år)
(2008- 9år)
(2010- 10 år, ska fylla 11)
(Idag för 2 minuter sen, 2010- 11år)
GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS
Oj då, vilket foto flow dt blev.. menmen.. ^^
xoxo

Kommentarer
Postat av: Engla

2010-05-27 @ 16:22:40
Postat av: Engla

hahaha ofta! han äär feeeeett snygg jue. Nathan...pff! hahah xD



Gratta din syrra från mig :) i efterskott ^^

2010-05-27 @ 16:25:42
URL: http://ulfsparres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0